Traktorikortti

Suorita traktorikortti Alavudella meillä.

Traktorikortti, eli T-luokan ajokortti oikeuttaa ajamaan: traktoria, moottorikelkkaa, T1a- ja T1b-luokan traktorimönkijää. EAS-koulutus, eli ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus on pakollinen, mikäli kyseessä on ensimmäinen ajokorttisi.

T-kortin suorittaminen ei edellytä tai sisällä ajo-opetusta. Ajakortin edellytyksenä on ainoastaan hyväksytty teoriakoe, jonka jälkeen saat ajo-oikeuden.

Traktori

65€

• Sähköinen oppimateriaali
  • Teoriakoeharjoittelu

Ilmoittaudu

Traktori

115€

• EAS-teoriaopetus verkossa
    (pakollinen, jos suoritat ensimmäistä ajokorttiasi)
  • Sähköinen oppimateriaali
  • Teoriakoeharjoittelu

Ilmoittaudu

Viranomaismaksut 64-79€

• Ajokorttilupa
    • Sähköinen ajokorttilupahakemus 24€
    • Ajokorttilupahakemus kaavakkeella 39€
  • Teoriakoe 40€

Kurssille ilmoittautumisen jälkeen kannattaa ajokorttilupa hakea sähköisesti Traficomista. Sähköinen lupa maksaa 24€. Voit tehdä lupahakemuksen myös Ajovarman palvelutiskillä hintaan 39€.

Maksutavat

Ilmoittautuessasi kurssille sähköisellä lomakkeella, voit maksaa heti verkossa ja käytössäsi on yleiset maksutavat, luottokortit ja osamaksu. Voit valita maksutavaksi myös perinteisen laskun, jolloin alaikäisen ajokortin suorittajan kustannuksista vastaa huoltaja.